Sunday 8 June 2014

Bismillahirrahmanirrahim

Bismillahirrahmanirrahim. Segala puji untuk Allah. Sekarang dengan rasminya aku melancarkan blog aku ni. Cewahh. Macam hebat no je. Aku rasa hebat la nanti jadiknya. Hahaha. aku sebenarnya tak reti dan tak terpikir pun nak buat blog ni. Tapi cuma di atas beberapa faktor, aku buat jugak. Semoga blog ni dapat la aku kongsi benda baru atau benda berfaedah yang aku tau dan korang jugak digalakkan berkongsi ilmu korang dalam blog ni, Since aku pun masih belajar lagi. So, belum aku redah lautan ilmu yang besar nya hanya Allah yang tahu tu sedalam-dalamnya. Ok la. Aku pun Takde idea nak kongsi apa sempena pelancaran rasmi blog aku ni. (ceh kau ni, perasan lagi). Assalamualaikum. Semoga jumpa di entri lain nanti. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment